02.04.16

Реєстрація для навчання новому

21-22 березня 2016 року
«Щоб на курсі навчатись, треба зареєструватись»


Результати


  Хочу поділитися своїми враженнями про перші кроки на нових очно - дистанційних курсах. Зізнаюсь, що зразу злякалась великої кількості нової інформації, але потім заспокоїлась і подумала, що я працюю в команді, де є турботливий керівник, гарні друзі, колеги, і мені стало спокійніше. По життю я така людина, яка намагається завжди робити не так  як більшість людей і тому зрозуміла, що життя надало мені шанс навчитись чомусь новенькому з допомогою МОІППО, Вікі, нових можливостей Google. Тому я вдало пройшла реєстрацію на сайті МОІППО та Вікі та почала збиратися в Миколаїв на очні курси з надією вчитись, здобувати та співпрацювати з колегами.
 
 Мої висновки:
  • Я пишаюся собою, тому що я маю можливість навчитися новому і сучасному;
  • Я задоволена собою, тому саме мені запропонували такі курси

Немає коментарів:

Дописати коментар