02.04.16

Навчання для майбутнього

 23 - 24 березня
2016 року


«Навчання для майбутнього»


  23 березня я прибула в інститут на очні курси. Миколаїв зустрів мене справжнім весняним подихом та надихнув на гарний настрій. Добрі друзі, гарні знайомі, колеги привітно зустріли мене в стінах МОІППО. І от розпочалася робота... Зразу було навіть страшно! Не від того, що потрібно багато зробити, а від того, що скільки нових можливостей з'явилось! Нове і незвичне - це завжди мене пробуджувало до нових творінь, нового життя!  Буду старатись все робити вчасно і старанно, щоб в майбутньому навчити цьому своїх учнів та колег! Багато читала, що в майбутньому дистанційне навчання - найкраще навчання, а як його правильно організувати - треба навчитись, і тому я тут!  



  Мої висновки:
  • Я пишаюся собою, тому що я виконала багато корисної роботи;
  • Я не задоволена собою, тому що хочу все зробити швидко, а хто спішить, той...



Немає коментарів:

Дописати коментар