02.04.16

Розкладемо все по полицям

29 березня 2016 року
«Розкладемо все по полицях»
Результати
   Хочу поділитися результатими своєї роботи 29 березня. Зразу вони були не втішними, бо в 13.20 я вирішила, що треба скористатися можливістю Google - Hangouts. Ну, звичайно, там я нічого не знайшла, а коли ввечері прийшла додому, то дізналася про інформацію з відео на сторінці нашої спільноти. На мій погляд, багато що із сказаного я виконала раніше, але те що не встигла або зробила не вірно, вирішила зробити на вихідних. Хоча я вважаю завдання курсів невідкладними і основними, але, вибачте, в мене зараз є завдання першочерговіші, тому що 29 лютого отримала новий для себе статус: я стала бабусею внучка Романа. Раніше я ще краще відносилася до своєї роботи, дітей своїх бачила рідко, тому вирішила, що онук повинен знати мене в лице, так би мовити. Постараюсь виконувати завдання на вихідних. Але пока задоволена собою, головне що я розумію як все робити, можу відео переглядати багато разів, а також питати про незрожуміле у тренерів та куратора.

Мої висновки:
Я пишаюся собою, тому що можу справитися з поставленими задачами

Я не задоволена собою, тому що не завжди вчасно виконую завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар