20.04.16

Працюємо над навчальним проектом

20 квітня 2016 року
«Працюємо над навчальним проектом»

Результати
Працювати над навчальним проектом почала давно, адже переживаю над тим, що не встигну або щось виконаю не вірно. Зізнаюсь, що років вісім назад вчитель нашої школи - Кірсанова Валентина Олександрівна була на курсах Intel саме з питань проектів і вона після курсів проводила заняття для всіх вчителів школи. І саме тоді вона нам розповідала як потрібно працювати над проектом. Зараз в мене виникли труднощі з постановкою ключових, змістових питань, але в цьому допомогла наш тренер - Лія Миколаївна, яка надала матеріал для опрацювання з цієї теми. Ну, звичайно, починати потрібно зі створення плану проекту, і якщо його вдало створити, то буде легко створювати вчительську презентацію. 

На створення відмінних продуктів потрібно багато часу, але в нас, вчителів, не так його й багато, і якщо я сідаю щось робити, а це відбувається як правило в суботу, то я для всіх - “поза зоною…”
Мої висновки:
Я пишаюся собою, тому що працюю багато, хоч не відмінниця, але й задніх не пасу!
Я не задоволена собою, тому що працюю не в повну силу

Немає коментарів:

Дописати коментар