16.04.16

Самооцінка блогу

13 квітня 2016 року

«Мій блог»
Результати
Це найцікавіший етап в моїй роботі, адже саме тут в мене було найбільше перемог за короткий період часу. Спершу я оцінала гарний додаток Google - Hangouts. Все дуже зручно і якісно. Наш тренер, Лія Миколаївна, його гарно використала і зрозуміло пояснила як зробити карту блогу, а ще й показала як це зробити. Також я дізналася що я не вірно розмістила буклет для батьків, але я уже переробила і, майже впевнена, зробила вірно.

Я тепер про головне - як я оцінюю свій блог. Мій блог має чітку мету – поширювати і збирати думки та інформацію щодо важливої і цікавої теми, пов'язаною з здобуттям нових знань. Він є щирим і збалансованим. Завжди посилаюся на інформацію, що представляє багато різних точок зору і самостійно роблю висновки на основі моїх досліджень. Стараюсь збирати інформацію з декількох достовірних джерел поза межами класної кімнати. Проте роблю незначні помилки, коли цитую використані джерела.   
Завжди намагаюся думати про моїх читачів і відповідати їх запитам, але більшість часу я просто пишу про те, що мене цікавить або про те, що легко знайти.
Мої дописи відображають мою особистість і те, що я глибоко переймаюся темою блогу. Вважаю, що у мене цікавий і відповідний до читачів стиль письма. У мене майже немає помилок в граматиці, орфографії, пунктуації, використанні великих літер або побудові речень.   Свої дописи з новою інформацією та думками роблю принаймні раз на тиждень і без нагадування. Стараюсь додавати до свого блогу таке оформлення, як графіка, зображення та посилання - це дозволяє його відвідувачам переглядати з більшою цікавістю. Також використовую мову і оформлення блогу так, щоб донести моє головне повідомлення у цікавий спосіб.




Мої висновки:

Я пишаюся собою, тому що навела порядок на своєму блозі

Я не задоволена собою, тому що не всі завдання встигаю виконувати вчасно і правильно

1 коментар: