16.04.16

Навчаємось з Google

Навчаємось з Google


Ось і я знову “побувала” ще на одному дистанційному занятті моїх курсів “Intel” і в який раз почула і зробила для себе висновки, що навчатися новому потрібно, а головне потрібно все робити вчасно, а семе переглядати відеоуроки, не забувати вносити інформацію в таблицю оцінювання та щоденник.Зізнаюсь, що останнє і минулий раз за певних причин не зробила, але зробила буклет для батьків і презентацію. Буклет я так і не змогла вставити в блог правильно, але над цим працюю.Що стосується презентації, то я її взагалі зробила не так, а значить ще буду працювати над нею. Роботи багато не тільки відносно курсів, а й по нашій основній роботі, домашньому господарству, городній справі, але...треба все встигнути. 
Головне - не запускати роботу і бути уважним на уроках.
Мої висновки:
Я пишаюся собою, тому що я завжди намагаюсь старанно відноситись до різних справ

Я не задоволена собою, тому що я хочу виконати завдання швидко, керуючись своїм досвідом, а потім приходиться переробляти

Немає коментарів:

Дописати коментар