14.05.16

Формуюче оцінювання

4 травня 2016 року
«Формуюче оцінювання»

   Робота над опрацюванням таблиці щодо формуючого оцінювання у мене тривала найдовше, чомусь я не знала з чого розпочати, а ще - я не бачила роботи наших колег, де б можна було запозичити найкраще. І ось така робота з’явилася! Ура! Це робота Олени Валентинівни Саскевич. Доречі з нею я познайомилась на очних заняттях в Миколаєві - вона сиділа поруч і встигала і свою роботу робити, і мені допомогати. Дуже їй вдячна! І ось коли я побачила її роботу, то зрозуміла, що можу теж зробити. Зізнаюсь, що дещо  з її матеріалів я використала, але й додала свої критерії щодо оцінювання учнівських робіт.
  А ще хочу подякувати нашому наставнику - Лії Миколаївні. Дуже нам допомогає в нашій роботі матеріалами, гарним словом - підтримує, як може!!!

Мої висновки:
Я пишаюся собою, тому що я змогла виконати завдання про формуюче оцінювання

Я не задоволена собою, тому що не змогла сама вчасно впоратись з завданням

Немає коментарів:

Дописати коментар