14.05.16

Готуємось до випускного

11 травня 2016 року
“Готуємось до випускного”
Результати
   Ось і закінчується навчання на дистанційних курсах за програмою Intel  “Навчання для майбутнього”. Цитуючи слова нашого тренера - Лії Миколаївни,  це навчання стало для більшості з нас захоплюючою подорожжю у світ нових знань та професійного самовдосконалення. Я достатньо багато працювала в вільний від моєї основної роботи час, іноді думала що не впораюсь з окремими завданнями, але завжди знала що тільки в того нічого не виходить, хто не працює.
  Вдячна, що отримала багато нових знань щодо ведення блогу - уже використовую зі своїми учнями! Це сучасно і актуально! Вчителів - колег теж в спокої не залишу!
  Особлива подяка керівникам проекту за навчання щодо сервісів Google. Зрозуміла що сервіси Google - море можливостей для сучасних людей.
  Найбільша подяка нашому тренеру - Лії Миколаївні! Вона мене завжди розуміла і підтримувала!
  Я навчилася новому і зможу це використати в своїй роботі!



Мої висновки:
Я пишаюся собою, тому що з великим багажем нових знань підійшла до завершення курсів

Я не задоволена собою, тому що дуже хвилююсь за захист проекту

2 коментарі:

  1. Ваш здобутий багаж знань обов'язково допоможе захистити проект!

    ВідповістиВидалити
  2. Хочу в це вірити! Вам дякую і бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити