17.05.16

Моє професійне портфоліо на Wiki

Рада всіх вітати! Ось я і здобула свій ще один досвід в проходженні дистанційних курсів. Я з впевненістю можу сказати, що курс я освоїла на 9 балів за шкільною системою оцінювання, було дуже цікаво і повчально, я багато чому навчилася. Наше суспільство вже увійшло в інформаційне середовище і навчатися потрібно за новими методиками, йти потрібно в ногу з новими технологіями, а не затримувати процес розвитку нового покоління. «Живе слово вчителя» і надалі буде актуальним,  але дистанційне навчання допоможе здобувати знання, не долаючи  великі відстані.
Особисто мені сподобалося навчання такого формату, хоча завжди не вистачало вільного часу, так як потрібно виконувати основну та домашню роботу, але все-таки я знаходила час, щоб поринути в світ інформаційних технологій.


Хочу сказати, що цей досвід був позитивним. Я здобула знання, які будуть дуже актуальні в роботі з школярами, а це в моїй роботі дуже важливо! В процесі навчання виникли гарні ідеї для роботи з дітьми.
Курсом з програмою Intel дуже задоволена! На початку відчувала тривогу: як все встигну, чи зможу з усім розібратися? А потім почала дізнаватись багато нового: зрозуміла, чого не вмію, навчилась уважно слухати нашого чудового тренера Лію Миколаївну, не впадати у відчай, коли щось не виходить. Приємно, що була можливість створити портфоліо, власний блог, презентації вчителя та учня, буклет, оцінювати свої можливості та вміння та успіхи учнів. Сподобалось працювати з сервісами Google, а саме створювати спільноти та ділитись враженнями, вести щоденник, брати участь у обговореннях, використовувати дисковий простір для збереження та розміщення інформації. Завдяки цьому курсу краще зрозуміла не тільки можливості використання нових технологій та сервісів, а й себе, свої прагнення, інтереси, навчилась аналізувати, швидко працювати, бути більш уважною.
Метод портфоліо допоможе мені грамотно проаналізувати свою діяльність щодо викладання інформатики, а ще - вибрати нові підходи щодо проведення окремих уроків інформатики у початковій школі, використовуючи метод проектів.

Дякую авторам та керівникам проекту, особливо, Лії Миколаївні - за допомогу і розуміння!!!

2 коментарі:

  1. Світлана, розмістіть, будь-ласка цю публікацію на блозі Навчання для майбутнього, доповнивши її посиланнями на конкретні Ваші здобутки в роботі над темою проекту "4 класю. Безпечний Інтернет"

    ВідповістиВидалити
  2. Лія Миколаївна! Я дещо знову щось не зрозуміла і зробила такі посилання у Візитці. Але я й тут зроблю і опублікую!

    ВідповістиВидалити