17.05.16

Візитка

Наше суспільство вже увійшло в інформаційне середовище і навчатися потрібно за новими методиками, йти потрібно в ногу з новими технологіями, а не затримувати процес розвитку нового покоління. «Живе слово вчителя» і надалі буде актуальним,  але дистанційне навчання допоможе здобувати знання, не долаючи  великі відстані.
Навчатися дистанційно в групі "Новий Основний курс  Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно дистанційній формі. Тренери з інформатики в початковій школі" було цікаво і не зовсім легко.
Особисто мені сподобалося навчання такого формату, хоча завжди не вистачало вільного часу, так як потрібно було виконувати основну та домашню роботу, але все-таки я знаходила час, щоб поринути в світ інформаційних технологій.

Хочу сказати, що цей досвід був позитивним. Я здобула нові знання, які будуть дуже актуальні в роботі з школярами, а це в моїй роботі дуже важливо! В процесі навчання виникли гарні ідеї для роботи з дітьми.
Для свого проекту я обрала дуже актуальну тему, пов’язану з пошуком інформації в мережі Інтернет. Знаю з досвіду, що саме така наука як інформатика, вчить дитину грамотно й ефективно працювати з інформацією: систематизувати, аналізувати, уза­гальнювати, знаходити закономірності, діяти відповідно до плану. Але поряд з такою користю дитина може натрапити в мережі Інтернет на ряд негараздів, від яких дитину потрібно захистити. 
Зазначу що вся моя робота була пов’язана з сервісами Google та настановами нашого керівника - Олійник Лії Миколаївни!


Отож початок моєї роботи був пов’язаний з створення плану навчального проекту, де я розмірковувала над цілями і завданнями проекту.
В подальшому я створила учительську презентацію, в якій розкрила суть нашої спільної з учнями роботи.
Роль батьків у моїй роботі дуже актуальна, адже саме вони мають знати про нові аспекти колективної роботи – методі проектів, а також про ті негаразди, в які може потрапити маленький школяр, шукаючи матеріали в мережі Інтернет. Для них я створила буклет.
Надзвичайно цікавою була робота щодо створення учнівської роботи, адже саме там буде відображений результат спільної діяльності учнів.
Ну звичайно результат не забариться! Коли все виконано – потрібно оцінити роботи учнів! Вони цього найбільше чекають. Тому розроблена таблиця формуючого оцінювання, яка допоможе виставити остаточний бал! Хоча в 4 класі як такого оцінювання з інформатики немає, то я в майбутньому подумаю з батьками як замінити бали на приємні бонуси!
Впевнена, що метод портфоліо допоможе мені грамотно проаналізувати свою діяльність щодо викладання інформатики, а ще - вибрати нові підходи щодо проведення окремих уроків інформатики у початковій школі, використовуючи метод проектів.
Дякую авторам та керівникам проекту, особливо, Лії Миколаївні - за допомогу і розуміння!!!

5 коментарів:

  1. Поєднайти, будь ласка, інформацію з цієї публікації до публікації на блозі Навчання для майбутнього
    Дякую за сумлінність у навчанні на курсі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Все зробила! Дякую Вам за гарні слова, радію як маленька дитина, коли похвалять!

      Видалити
    2. Все зробила! Дякую Вам за гарні слова, радію як маленька дитина, коли похвалять!

      Видалити
  2. Світлана, приємно читати звіт розумної людини. Все чітко, послідовно, логічно. Удачі Вам в подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити